سایت هیأت شطرنج استان همدان ، دوباره به کُما رفت !؟

پایگاه همدان شطرنج

بهار رسید

عنوان تیتر اول سایت ماد شطرنج

( رسانه ی متعلق به هیأت شطرنج استان همدان )

که با مشاهده ی آن باز هم من دچار ساده اندیشی کودکانه ای شدم ! و خوشحال شدم که اگر تا بحال ، اکثراً پیگیری و شفاف سازی پایگاه همدان شطرنج موجب به روز رسانی (ببخشید به ماه یا فصل رسانی !) سایت مادشطرنج می شد ؛ از این به بعد ، نو شدن سال ، عامل به روز رسانی ( ببخشید حداقل به هفته رسانی ! ) این رسانه که هزینه های آن نیز از بودجه ی عمومی هیأت شطرنج استان همدان ( جیب شطرنج بازان استان همدان ! )  تامین می شود ؛ خواهیم بود .

که زهی خیال باطل ...

چون پس از گذشت 10 روز از سال جدید ...

همانگونه که احتمالاً دیده اید و اگر نه ، پس بهتر است که ببینید ( کلیک کنید ) نه تنها هیچ خبر جدیدی بر روی درگاه سایت مادشطرنج قرار نگرفته است ؟ بلکه حتی در بخش آینده ( از آوردهای پیش رو ) این سایت وزین ! از برگزاری مسابقات شطرنجی در آینده خبر داده شده است که در تاریخ 19 لغایت 25 اسفند سال قبل ( 1391 ) به اتمام رسیده است ( x )


( به نظر شما از چه علامت جبری باید برای توصیف این موضوع استفاده کنیم )

و جالب آنکه بدانید ؛ این رخداد تلخ در این رسانه ی رسمی ( سایت مادشطرنج ) که البته نه تنها دیگر موضوعی شگفت آوری نیست ؛ بلکه تا حدودی هم تکراریست ! درحالی به وقوع می پیوندد که در این مدت ، مسئولین عزیز این سایت با نام هیأت شطرنج استان همدان !!! بازی های کاندیدای قهرمانی شطرنج جهان و دیگر اخبار مربوطه را از سایت های مختلف ، بطور مرتب و روزانه در چندین نوبت پیگیری می کردند .

تصویر فوق مربوط به بخش اطلاعات اعضای آنلاین

یکی از سایت های معتبر شطرنج کشور در چند روز گذشته است

هر چند شخصاً خوشحالم که شاید با دیدن این بازی های جذاب ، برخی از این دوستان غیرشطرنجی ، شطرنجی بشوند ! و یا شاید هم اینگونه به شطرنج علاقه پیدا کنند ! و حداقل به مسئولیت هایشان در قبال شطرنج بازان استان همدان ، عمل نمایند !

اما باید به عنوان یک همکار رسانه ای به این عزیزان بگویم که بهتر بود این فرصت گرانبها (مشاهده بازی های مسابقات کاندیدای قهرمانی شطرنج جهان) را با گذاشتن یک لینک ساده در سایت متعلق به هیأت شطرنج خودمان ! نیز برای کاربران علاقمند فراهم می کردید .

بگذریم ...

ما چه نادانیم ها !!!

با آنکه بر اساس حس وظیفه ای که نسبت به هیأت شطرنج استان همدان داشتیم و همچنان هم داریم ؛ خودمان را موظف به گفتن نکات ضروری و دادن پیشنهادهای بسیاری در رابطه با چگونگی مدیریت صحیح و موفق سایت مادشطرنج نمودیم ؛ اما متاسفانه به علت آنکه احساس مسئولیتی در این مجموعه محترم ( سایت مادشطرنج ) تا آنجایی که ما فهمیدیم ، وجود ندارد ؛ لزومی به صرف وقت بیشتر در این باره نمی بینیم و باز هم به خودمان دلخوشی می دهیم که این عدم انجام وظیفه ی دوستان به دلیل ویروسی بودن سایت مذکور است و نه چیز دیگری ! و تیتر استفاده شده برای این خبر هم از روی کینه و دشمنی است !! و طبق معمول همه ی موارد مستند مطرحه هم دروغی بیش نیست !!!

ضرب المثل

آدمی را که خواب است ، می شود بیدار کرد

ولی

آدمی که خودش را به خواب زده ، نمی توان بیدار کرد

خبر تکمیلی

فقط پس از چند دقیقه پس از انتشار این مطلب در

پایگاه همدان شطرنج

سایت مادشطرنج

( رسانه ی متعلق به هیأت شطرنج استان همدان )

به 23 اسفند سال 1391 رسانی شد

پایگاه همدان شطرنج

هیأت محترم شطرنج استان همدان و مسئولین محترم سایت مادشطرنج ، چرا همیشه باید اعتراض های وارده به شما دوستان ، رسانه ای شود تا در حل آنها ، اقدام شایسته و بایسته نمائید ؟ هرچند وظیفه ی خود می دانیم که حتی در این شرایط هم از اقدامات نیکوی شما عزیزان سپاسگزاری نمائیم !

 

برای چند هزارمین بار پیشنهاد می نمائیم ! برخی از دوستان جوان در هیأت محترم شطرنج استان همدان بجای پذیرش دهها مسئولیت مختلف که باعث آن می شود که نتوانند هیچکدام از وظایفشان را به درستی انجام دهند ، یک مسئولیت واحد را پذیرفته و با تمرکز بر روی آن سعی نمایند که کار شایسته ای را به جامعه ی شایسته ی ورزش شطرنج استان همدان ارائه دهند و نیز یقین داشته باشند که مفید بودن بهتر از مهم بودن است .

 

برای چند هزارمین بار به دوستان و همکاران مربوطه در سایت مادشطرنج نیز پیشنهاد می نمائیم ! که از دیگر سایت های فعال هیأت شطرنج استان های سراسر کشور ، از جمله گیلان - اصفهان - تهران و ... بازدید به عمل آورده و در صورت لزوم از نکات مثبت مدیریتی آنان در اداره یک سایت وزین و مفید برای ورزش شطرنج استان همدان الگو برداری نمایند .

 

 همچنین به مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج استان همدان نیز برای چند هزارمین بار پیاپی پیشنهاد می نمائیم که با تدبیر ، دقت و مشورت بیشتری به تقسیم مسئولیت ها در آن مجموعه ی محترم همت گمارند که جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان مرتباً شاهد استعفاهای پی در پی همکاران و یا عدم حضور آنان و یا ناکارآمدی برخی از قسمت های مختلف هیأت شطرنج استان همدان در میدان عمل نباشند .

 

هیأت محترم شطرنج استان همدان و مسئولین محترم سایت مادشطرنج ، فرصت پاسخگویی برای شما عزیزان در نزد پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین " همدان شطرنج " همواره محفوظ است .

خبرهای مرتبط

( پیشنهاد می کنیم که حتماً یکایک مطالب زیر را به ترتیب ، ملاحظه فرمائید )

سایت هیئت های ورزشی شطرنج ایران { استان همدان }

لطفاً وب سایت هیئت شطرنج استان همدان را به روز رسانی کنید !؟

اطلاعیه هایی که یا اشتباهند یا تاریخ مصرف گذشته !

هیأت محترم شطرنج استان همدان ، ما در کنار شمائیم

ویروس سایت مادشطرنج هم از وضعیت موجود به فریاد آمد !

شروع به کار مجدد سایت هیئت شطرنج استان همدان (مادشطرنج)

 بیائیم به مسئولیت هایی که بر عهده گرفته ایم ، درست عمل کنیم !

 یک حرکت سفید ، چند حرکت سیاه ، نحوه ی بازی هیأت شطرنج ما !؟ 

( ای کاش راه تعامل دیگری جزء بیان این مطالب در یک رسانه ی جمعی وجود داشت )


پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر